Help ook mee

Doneer knop Credit Card Badges

Donaties

De Handenstichting is geheel afhankelijk van donaties. We werken alleen met vrijwilligers. Hierdoor kunnen we alle donaties die we ontvangen rechtstreeks inzetten voor onderzoek. Steun het onderzoek en de ontwikkeling van nieuwe oplossingen door middel van een donatie. Door op de knop hierboven te klikken wordt u geleid naar de PayPal omgeving, waar u kunt doneren met een creditcard of PayPal account. Als alternatief kunt u ook doneren per bankoverschrijving met de volgende gegevens:

Rekeningnummer:
IBAN: NL33 INGB 0004 5817 06
BIC: INGBNL2A
t.n.v. STICHTING HANDENSTICHTING

Ambassadeur

Meld je aan als ambassadeur van de Handenstichting. Als ambassadeur breng je het werk van de Handenstichting onder de aandacht in jouw regio. Meer weten wat je als ambassadeur kunt doen? Stuur ons een mailtje.

ANBI-erkend

De Handenstichting is door de Belastingdienst erkend als ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’ (ANBI). Hierdoor zijn giften aftrekbaar bij uw belastingaangifte.